Domů

Domů
Domů
Domů
Domů

Přímý prodej nabízí jedinečnou příležitost pro rozvoj drobného podnikání.

Je flexibilní volbou pro více než 332 tisíc lidí v České republice.

Umožňuje nezávislým přímým prodejcům provádět podnikání podle vlastních časových možností při respektování závazných pravidel o etickém chování a platných právních předpisů.

Obrat společností přímého prodeje v ČR 9,1 mld. Kč 

POSLÁNÍ, CÍLE, FAKTA

Usilujeme o to, aby přímý prodej byl všeobecně uznáván a respektován jako jedna z nejlepších metod prodeje zboží a služeb zákazníkům.

Vice >

PŘÍMÝ PRODEJ

Přímý prodej je dynamický a spolehlivý distribuční kanál nabízející kvalitní produkty a personalizované služby.

Vice >

ETICKÝ KODEX AOP

AOP podporuje nejvyšší standardy ochrany spotřebitele v oblasti přímého prodeje.

Vice >

SELDIA

Evropská asociace přímého prodeje, byla založena v roce 1986 a zastupuje průmysl přímého prodeje v Evropě.

Vice >

INFORMACE PRO PRODEJCE

Přímý prodej lze provozovat z domova nebo z jakéhokoli jiného místa.

Vice >

ČLENOVÉ

Uvedený seznam členských společností Asociace osobního prodeje je zdrojem důležitých informací.

Vice >

 Aktuality

Členové asociace

 amway_600.png

logo-herbal.png

just_600.jpg

584609-marykay-logo-black_4_-pdf.png

background_21.png

oriflame1.png

party_logo.png

vorverk-logo.png

logo-zaren.png

Asociace osobního prodeje

Asociace osobního prodeje byla založena v roce 1993, je hlavním představitelem přímého prodeje v České republice. Asociace sdružuje 9 významných společností přímého prodeje. Všichni členové AOP distribuují produkty vysoké kvality, dodržují nejvyšší etické standardy pro přímý prodej a jsou povinni prosazovat Etický kodex jako podmínku přijetí a trvalého členství.

Jsme členem

background_26.pngbackground_27.png

part-8_1.pngbackground_25.png

 

 

 
3.2.2020 Čím byl významný rok 2019 pro AOP v Čechách a ZPP na Slovensku a co nás čeká v roce 2020?

V posledních letech dochází v odvětví přímého prodeje k významným změnám nejen z hlediska rychlého
vývoje moderních technologií, ale i zásadním změnám EU legislativy (zejména v oblasti spotřebitelského zákona / podomní prodej, hromadné žaloby, jednotný digitální trh a další) s dopadem na lokální trh, ale rovněž změnám v chování a požadavcích zákazníků – to vše ovlivňuje i činnost našich asociací v Čechách i na Slovensku. více

Stránkování