Veronika Kašáková je novou tváří Oriflame

5.2.2017

Modelka a patronka nadačního fondu Veronika Kašáková si splnila sen. Od února 2017 se stane tváří značky ORIFLAME, která dříve spolupracovala s Terezou Maxovou.

modelka.jpgNadační fond Veroniky Kašákové pomáhá a podporuje děti v dětských domovech napříč celé České republiky. Jeho hlavní misí je, aby z dětských domovů odcházeli plnohodnotní, samostatní a vzdělaní lidé. Vzdělání mladistvých a dětí zajišťuje systematickými semináři a workshopy zaměřenými na život před příchodem do dětského domova, v něm, a na život po odchodu, tedy reálné postavení se na vlastní nohy.

„S obrovskou vděčností a zodpovědností jsem přijala nabídku spolupráce od značky Oriflame, která je pro mě splněním snu. Tuto značku obdivuji již od dob, co jsem se začala o kosmetiku zajímat. Mám s ní skvělou zkušenost i filozofie této švédské značky mi je velmi blízká. Jsem dojatá, protože je pro nás velkou ctí propojit nadační fond s tak úspěšnou kosmetickou značkou. Společně pomůžeme v tomto roce padesáti dětem s podporou vzdělání a osmnácti vybraným dětem s profesionálním týmem odborníků pomůžeme zvýšit sebevědomí v projektu Proměny s Veronikou“ – usmívá se půvabná blondýnka.

Letošní spolupráce se značkou Oriflame má za cíl podpořit 50 dětí z dětských domovů z celé České republiky v jejich snech. Děti čeká cílené vzdělávání a systematické semináře, zaměřené na zvládnutí těžké situace nejen při příchodu do dětského domova a pobytu v něm, ale hlavně na přípravu pro vstup do života po jejich odchodu z dětského domova. Reálně tedy dětem pomáhají postavit se na vlastní nohy a splnit si své sny.

Součástí tohoto celoročního projektu je i 18 proměn pro vybrané děti, které splnily nejlépe své zadané cíle a zároveň mají dlouhodobě dobré výsledky. Děti čeká den s kadeřníkem, stylistou a profesionálním fotografem.

Za uplynulý rok Veronika Kašáková navštívila 34 dětských domovů, zanechala za sebou 431 motivovaných dětí a ujela celkem 15 000 km.

Více na: www.oriflame.cz

Asociace osobního prodeje > Aktuality > Veronika Kašáková je novou tváří Oriflame

AOP zpravodaj

Asociace osobního prodeje nyní nabízí zasílání zpravodaje. Neváhejte a přihlaste se k odběru zde.

AMSP zpravodaj

Přímý prodej nabízí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek. Poskytuje příležitost pro rozvoj drobného podnikání a vytváří možnosti pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.  S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Za těmito účely vznikla a působí Asociace osobního prodeje.


Asociace osobního prodeje zahájila semináře pro seniory, jak se bránit šmejdům.