Mary Kay se globálně zařadila mezi Top 5 značek péče o pleť

23.11.2016

Mary Kay se globálně zařadila mezi Top 5 značek péče o pleť

Společnost Mary Kay byla v letošním říjnu celosvětově uznána za jednu z top pěti značek péče o pleť. Na základě průzkumů Euromonitor International uskutečněných v roce 2015 se tak dostala mezi absolutní lídry v oblasti péče o pleť.

Dlouhodobým úsilím Mary Kay je poskytovat ženám kvalitní a rozmanité kosmetické produkty prostřednictvím svých nezávislých kosmetických poradkyň. Celosvětově se jejich počet vyšplhal až na 3, 5 milionu. Zařazením se mezi 5 předních značek si společnost naplnila své dlouhotrvající cíle.

Mary Kay provádí každoročně více než půl miliónu testů a poskytuje miliony dolarů na výzkum, aby zajistila nejvyšší standardy kvality, bezpečnosti a vývoje svých produktů. Právě intenzivní výzkum a jedinečné patenty byly dva z mnoha faktorů, které vedly k zařazení Mary Kay do žebříčku Top 5 globálních značek péče o pleť.

Zařazení se mezi globální nejlepší značky v péči o pleť nás nesmírně těší" říká ředitelka Mary Kay pro Českou republiku Barbora Chuecos". Produkty zaměřené na péči o pleť jsou naší srdeční záležitostí, protože si uvědomujeme, že jen zdravá pleť může být opravdu krásná. Velké díky patří zejména našim nezávislým kosmetickým poradkyním Mary Kay, díky kterým se značka Mary Kay a její produkty dostávají přímo k zákaznicím".

O společnosti Mary Kay

Neodolatelné přípravky. Pozitivní přínos pro společnost. Kariérní příležitost. To vše Mary Kay nabízí již více než 50 let. Díky 3,5 milionům nezávislých kosmetických poradkyň a s 4 ročním obratem 4 miliardy amerických dolarů, patří Mary Kay mezi nejúspěšnější kosmetické značky zaměřené na přímý prodej ve více než 35 zemích na celém světě.

Asociace osobního prodeje > Aktuality > Mary Kay se globálně zařadila mezi Top 5 značek péče o pleť

AOP zpravodaj

Asociace osobního prodeje nyní nabízí zasílání zpravodaje. Neváhejte a přihlaste se k odběru zde.

AMSP zpravodaj

Přímý prodej nabízí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek. Poskytuje příležitost pro rozvoj drobného podnikání a vytváří možnosti pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.  S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Za těmito účely vznikla a působí Asociace osobního prodeje.


Asociace osobního prodeje zahájila semináře pro seniory, jak se bránit šmejdům.