Mary Kay již po čtvrté získala ocenění Superbrands v České republice!

20.2.2017

Společnost Mary Kay získala již po několikáté prestižní ocenění Superbrands paralelně v České republice a po páté na Slovensku.

 

snímek_obrazovky_2017-02-20_v 9.41.24.png

 

Ocenění Superbrands, které v daném regionu oceňuje značky na základě preferencí zákazníkůa názoru odborné poroty, je pro firmu důkazem speciálního postavení a uznaní značky na lokálním trhu.

Organizace Superbrands je největší nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení
a oceňovaní obchodních značek. Zákazníci si s oceněnými značkami spojují významné hodnoty a mají k nim vybudovaný osobní vztah.

Udělování ocenění Superbrands předchází vícekolový výběrový proces. Výběr probíhá v několika etapách na základe jednotných kritérií a metod. Konečné slovo o udělení titulu Superbrands má odborná komise Brand Council tvořená experty z oblasti médií, PR, marketingu a obchodu.

Za Českou republiku převzala diplom s oceněním Barbora Chuecos, generální ředitelka Mary Kay Czech Republic, s.r.o.

Pro slovenskou pobočku Mary Kay byl diplom předán Editě Szabóové, ředitelce Mary Kay pro Slovenskou republiku.

Asociace osobního prodeje > Aktuality > Mary Kay již po čtvrté získala ocenění Superbrands v České republice!

AOP zpravodaj

Asociace osobního prodeje nyní nabízí zasílání zpravodaje. Neváhejte a přihlaste se k odběru zde.

AMSP zpravodaj

Přímý prodej nabízí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek. Poskytuje příležitost pro rozvoj drobného podnikání a vytváří možnosti pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.  S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Za těmito účely vznikla a působí Asociace osobního prodeje.


Asociace osobního prodeje zahájila semináře pro seniory, jak se bránit šmejdům.