Evropská konference přímého prodeje

2.11.2016

Začátkem října uspořádala Seldia výroční konferenci přímého prodeje v Bruselu. Akci navštívilo více než 200 účastníků včetně podnikatelů, manažerů, politiků, ekonomů a novinářů, aby zde diskutovali některé z klíčových problémů, kterým čelí přímý prodej v dnešní době. Za Českou republiku a Slovensko se zúčastnily Lucie Záleská a Lenka Mrázová.

img.png

Konferenci zahájil nový předseda Seldia, Thomas Stoffmehl, generální ředitel společnosti LR Health & Beauty. Ve svém projevu uvedl: "Internetové technologie umožňují poskytovat zákazníkům přímého prodeje čím dál lepší služby. Přímý prodej zároveň přináší nesčetné množství příležitostí, zejména nyní v době internetu".

Předseda představenstva WFDSA a prezident společnosti Amway, Doug DeVos, zdůraznil v rámci video sdělení, že hlavní výzvou pro odvětví, je potřeba lépe poskytovat informace o přímém prodeji: "Potřebujeme lépe komunikovat přínos přímého prodeje a jeho fungování.  Musíme být transparentní v předávání veškerých dat a informací o našem podnikání ".

V další části zasedání vystoupil s přednáškou a prezentací na téma Jak vytvořit a udržet důvěru spotřebitele - Sebastian Kotow, generální ředitel MindShift Lab, který řekl: "Víme, že důvěra je důležitá, ale vždy nevidíme důvod, proč". Vysvětlil, jak bývá důvěra podhodnocovaná a špatně chápaná. 

 

Součástí konference dále byly jednotlivé workshopy zaměřené na revizi právních předpisů EU v oblasti ochrany spotřebitele, sociální média, management asociací a dva hlavní trhy EU. Konference byla uzavřena panelovou diskusí o tom, jak úspěšně zvládnout digitální transformaci.

Asociace osobního prodeje > Aktuality > Evropská konference přímého prodeje

AOP zpravodaj

Asociace osobního prodeje nyní nabízí zasílání zpravodaje. Neváhejte a přihlaste se k odběru zde.

AMSP zpravodaj

Přímý prodej nabízí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek. Poskytuje příležitost pro rozvoj drobného podnikání a vytváří možnosti pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.  S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Za těmito účely vznikla a působí Asociace osobního prodeje.


Asociace osobního prodeje zahájila semináře pro seniory, jak se bránit šmejdům.