Výhody přímého prodeje

Výhody přímého prodeje můžeme nalézt jak na straně zákazníka, tak na straně prodávajícího.

 

Výhody přímého prodeje pro prodejce:

  • možnost vlastního podnikání s malou vstupní investicí 
  • možnost provozovat činnost jako vedlejší pracovní činnost
  • podpora podnikání žen (téměř 90% přímých prodejců v ČR jsou ženy)
  • časová flexibilita – přizpůsobení časového harmonogramu podle vlastních možností
  • odborná vzdělávání a školení nabízená ze strany členské firmy na profesionální úrovni
  • široká škála vysoce kvalitních produktů
  • sociální kontakt a osobní uznání
  • odměna závislá na vlastním výkonu

 

Výhody přímého prodeje pro zákazníky:

  • osobní kontakt se známou osobou, přímým prodejcem
  • poradenství a servis – příležitost vyzkoušet a otestovat výrobky v přátelském prostředí, získání potřebných informací a doporučení 
  • získávání aktuálních informací o nabídce a novinkách
  • dodání výrobku do domácnosti či dohodnutého místa
  • poskytnutí záručních podmínek a možnost zboží vrátit bez finančních ztrát
  • vysoká úroveň standardů ochrany spotřebitele a dodržování povinností vycházejících z Etického kodexu a stanov AOP
Asociace osobního prodeje > Přímý prodej > Výhody přímého prodeje
Loading...

Co znamená pojem přímý prodej?

Loading...

Co znamená pojem přímý prodej?

AOP zpravodaj
Asociace osobního prodeje nyní nabízí zasílání zpravodaje. Neváhejte a přihlaste se k odběru zde.

AMSP zpravodaj

Přímý prodej nabízí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek. Poskytuje příležitost pro rozvoj drobného podnikání a vytváří možnosti pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.  S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Za těmito účely vznikla a působí Asociace osobního prodeje.


Asociace osobního prodeje zahájila semináře pro seniory, jak se bránit šmejdům.