Společnost Amway vykázala v roce 2016 tržby ve výši 8,8 miliard dolarů

1.3.2017

Amway, největší společnost působící v oblasti přímého prodeje, oznámila výši obratů na globální úrovni ve výši 8,8 miliard USD. Jedná se o 7% pokles ve srovnání s rokem 2015. Společnost zaznamenala zvýšení tržeb v sedmi z deseti největších trhů, avšak také nižší obraty v Číně.

,,Zaznamenali jsme růst v několika největších trzích a také dvojciferný nárůst v dalších sedmi zemích,” říká Steve Van Andel, ředitel Amway.

,,Kromě toho vidíme rostoucí zájem o oblast přímého prodeje související s důležitostí osobního doporučení výrobků a také stále více možností využití moderních technologií, díky nimž naši distributoři (vlastníci podnikání Amway) mohou být kdykoli a kdekoli ve spojení se zákazníky,” dodává Van Andel.

V roce 2016 společnost Amway pokračovala v rostoucí podpoře distributorů skrze vzdělávání v rámci Amway Akademie, která nabídla více než 4 miliony lekcí zaměřených jak na produkty, tak na prodejní dovednosti. Pokračoval také vývoj nových aplikací podporujících distributory Amway při budování obchodu, kontaktu se zákazníky a při seznamování se s výrobky.

Největší část z obratů tvořil prodej produktů z oblasti výživy (49%, 3% nárůst ve srovnání s rokem 2015), dále oblast krásy a péče o tělo (25%), vybavení domácnosti (15%, 1% pokles ve srovnání s rokem 2015), péče o domácnost (7%) a ostatní (4%).

Mezi hlavní výrobky, které společnost uvedla na trh, patřilo Truvivity od NUTRILITE, vůně ARTISTRY Flora Chic a v některých zemích také krém Supreme LX od ARTISTRY. Deset největších trhů pro společnost Amway byly v roce 2016 Čína, USA, Jižní Korea, Japonsko, Thajsko, Taiwan, Indie, Malajsie, Rusko a Hong Kong.

Asociace osobního prodeje > Aktuality > Společnost Amway vykázala v roce 2016 tržby ve výši 8,8 miliard dolarů

AOP zpravodaj
Asociace osobního prodeje nyní nabízí zasílání zpravodaje. Neváhejte a přihlaste se k odběru zde.

AMSP zpravodaj

Přímý prodej nabízí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek. Poskytuje příležitost pro rozvoj drobného podnikání a vytváří možnosti pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.  S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Za těmito účely vznikla a působí Asociace osobního prodeje.


Asociace osobního prodeje zahájila semináře pro seniory, jak se bránit šmejdům.